Året var 2011

Det börjar närma sig ett slut, 2011. En riktigt schyst år när man tittar tillbaka.
För min egna del så är givetvis Ironman i Kalmar höjdpunkten, satsningen på sub 8.30 en annan.
Tid går fort när man har roligt sägs det och det är ju bara stämma in.


Nog dravlat om nytt år! Jag är hur nöjd som helst med ett inköp som gjordes i mellandagarna. Fick ett fint presentkort av familjen när jag gick över trettio strecket på Cykelmagneten (www.cykelmagneten.se) i Falkenberg. En bra affär med grymt utbud, rekommenderas. För presentkortet blev det par finfina Bontrager RXL road skor, 2012 års modell. Satt som en smäck och jag har inte ens värmt till sulan ännu! Längtar till vår! :)


Förutom ett extra långt spinningpass idag så kommer det troligtvis bli en del träning fortsättningsvis framöver.
Jag har antagit utmaningen nyårslöftet på runners world... Kommer du??

Många lärdomar visare så är det dags att blicka mot 2012... Njut av dina framgångar, ta lärdomar av dina motgångar och låt ingen leva livet åt dig ;)

Gott nytt år!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Norrland och Mockträsktempot

Viva La France - Del 2

Rejs report Ironman Nice