Finns inga genvägar i livet!

Hopp sa det och 13 dagar har passerat sedan jul... Helt otroligt vad tiden går fort. Nu åker tomtarna bort och det är sista helgen att få kräma ut det goda av julmusiken!

Känner mig grymt motiverad med träningen just nu. Fick tillochmed på mig löpardojorna innan frukost idag.

Väldigt vacker morgon att sticka ut på en runda. Friskt krispig luft, -2 C, ingen vind och torra vägar! Var småseg mot slutet och funderade på att gena... fick då en vis mans ord i huvudet: Det finns inga genvägar i livet! (sagt av min bror kl 03 på en kräftskiva) var bara tugga vidare!

Arla morgon!


Planen är att hålla igång löpningen med 2 pass i veckan, 2 pass cykling samt 2 styrkepass.

Har bokat in mig på aktivitus ( http://www.aktivitus.se/ ) för ett fulltest med träningsplan. Givetvis med plan mot SUB8. Skall bli intressant och se var man ligger nånstans och hur man kan förbättra sig. Framförallt få på papper vilka pulszoner man har. Har ett humm nu men långt ifrån helt solklart. Ett "reportage" när detta är genomfört kommer att komma.

Nyårslöftet med Runnersworld fortgår! 6 dagen idag! Är du med?
Jag kom med ibland favoritkommentarerna på dag 4 :)

Ha en grym helg! Träna hårt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Norrland och Mockträsktempot

Viva La France - Del 2

Rejs report Ironman Nice