Sista packningen

Alltså det här med triatlon är ju en rolig grej men fasen vad grejer. Dessutom tillhör jag kategorin människor som gärna packar ner det där "lilla extra" för tävlingar. Man vet ju aldrig... :)

Prognosen för lördagen får jag säga är ju faktiskt ganska bra. Lite regn, lite vind, lite sol. Som en påse "Gott och Blandat". Skönt med för mycket regn eller sol.

Idag känns även min vad mycket bättre! Lite voltaren och daglig massage har gjort sitt.
De sista tre dagarna har jag mest tagit det lugnt. Laddat batterierna. Planen är en lättare cykeltur alt. löpning imorgon. På fredag skall jag testa simbanan i Kalmar. Sen på lördag smäller det!

Eftersom jag är en gröngöling i triatlon sammanhang har det blivit en del läsning om förberedelser.
Alla pratar om att ha en plan! Så jag har en ganska så bestämd plan på hur jag skall lägga upp racet.
Kort sammanfattning på det är: Ta det lugnt, njut av racet och gör inget förhastat. Glöm inte att äta och dricka!

Måste även slänga in en länkning till Jonas Coltings inlägg om sin MacBook Pro, hur kul som helst! :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Norrland och Mockträsktempot

Viva La France - Del 2

Rejs report Ironman Nice